.

Δεκεμβρίου 06, 2015

ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΑ.

Ρε, έχω πάρα πολλά νεύρα.
Ειλικρινά, πάρα πολλά.
Και κάθε λέξη που γράφω με κάνει να έχω περισσότερα.
Γιατί γράφω με αυτό το γαμημένο διαστημικό πληκτρολόγιο που είναι φτιαγμένο για νοητικά ανώτερα του ανθρώπινου είδους άτομα, που μπορούν να το διαχειριστούν.

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ!
ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΚΟΙΤΑΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ.

ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΚΟ!!!!!!!!!!!!



Και γιατί γράφω με αυτόν τον απότοκο του Σατανά;;; γιατι;;;;;;;

Γιατί προσπάθησα να καθαρίσω το πληκτρολογιο μου με οινοπνευμα, γιατί ήταν βρώμικο και η μαμά μου με έβριζε. Αλλά το λαπτοπ δεν έκλεισε όπως του ζήτησα να κάνει, αλλά αποφάσισε να κάνει κάποιου είδους εκατοστή χιλιοστή πέμπτη ενημέρωση των ηλιθιόwindows, που ετσι κι αλλιώς δεν έχει αποτέλεσμα γιατί είναι το χειρότερο λογισμικό που είχα ποτέ και πάει πιο αργά και απ τον θάνατο, και επειδή δεν έκλεισε η μαλακία, έσταξε οινόπνευμα μέσα στα πλήκτρα και βραχυκύκλωσαν και μετά έγραφαν ότι ήθελαν, αλλά σε βαθμό που δεν γινόταν να τα χρησιμοποιήσω.

Και επίσης χάλασε και το mousepad μαζί. Οπότε τώρα έχω ένα πληκτρολόγιο που μου έδωσαν από εκεί που θα μου φτιάξουν το λαπτοπ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ! Και επίσης περιμένω εδώ και έναν μήνα να έρθει το ανταλλάκτικο του πληκτρολόγιου, αλλά επείδη 1) Καπιταλ ΓΑΜΗΜΕΝΑ Κοντρόλς και 2) ΕΙΜΑΙ ΦΤΩΧΗ, το έχω παραγγείλει από κάπου, που μάλλον θα μου στείλουν σε ένα κουτί την φωτογραφία ενός ανταλλακτικού.

Επίσης λόγω του βραχυκυκλώματος, ανα τακτά διαστήματα το mousepad κάνει μόνο του δεξί κλικ συνεχόμενα. Πριν απο ένα δευτερόλεπτο έκανε δεξί κλικ και καθώς έγραφα πάτησα και κάτι άλλο που προφανώς φτιάχνει έναν συνδυασμό που σημαίνει delete, και σβήστηκαν όλα.

Επίσης το λαπτοπ μου τον παίρνει πανηγυρικά γενικώς.

Ανοίγω το Mozilla και κρασάρει κάθε- φορά- που- κάνω- κλικ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.
ΚΟΛΑΕΙ. ΚΛΙΚ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΜΑ!
Προσπαθώ να στείλω 15 κωλοφωτογραφίες από το λαπτοπ στο ipad και το παλεύω τρία τέταρτα.

Έχω τόσα νεύρα που τρέμουν τα χέρια μου (3 δεξιά κλίκ) ΜΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.

Επίσης χθές επεσε το κινητό μου κάτω. Δεν έσπασε, αλλά δεν το λες και καλά. Ας πούμε απλά ότι για να βγάλω φωτογραφία πρέπει να κάνω κάποιου είδους deal  με τον ΔΙΑΟΛΟ!

Ακόμα, τόοοοοοοοοοοοσα χρόνια στην ζωή μου ξύπναγα ΑΡΓΑ! ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΑ! ΕΒΓΑΙΝΑ ΕΞΩ!

ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ!!!!
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΞΥΠΝΑΩ ΣΤΙΣ 8 ΚΑΙ ΜΙΣΗ! Αντιλαμβάνεστε για ποια ώρα μιλάω;;;;
Οκτώ και μισή ώρα, το πρωί. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ!

Και αυτό συμπεριλαμβάνει τα Σάββατα και τις ΚΥΡΙΑΚΕΣ!

Έχετε προσπαθήσει ποτέ να βγείτε στις 12 η ώρα, όταν είστε ξύπνιοι από τις 8:30;

Έγω έχω. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Όταν φτάσει 12 η ώρα, όποτε οι αγαπημένοι μου φίλοι θέλουν να βγούν, εγώ είμαι ήδη 16 ώρες ξύπνια. Έχω βαρεθεί, εχω ξεβαρεθεί, έχω ξαναβαρεθεί και έχω νυστάξει 3 φορές μέχρι τότε.


ΠΑΛΙ ΚΑΝΕΙ ΔΕΞΙ ΚΛΙΚ ΘΑ ΤΟ ΣΠΑΣΩ ΡΕ ΘΑ ΤΟ ΣΠΑΣΩ
\μολις του εδωσα μια πολυ δυνατη μπουνια δεν αντεξα


Δεν τους κατηγορώ που θέλουν να βγουν αργά. Αμα εχεις ξυπνησει μετα τις 12, ή εστω κοντα σε αυτή την ονειρεμένη δια εμέ ώρα. Αμά έχεις κάνει κάτι. Άμα έχεις θέληση για ζωή, ενέργεια, κάτι που να σε κάνει να κουνιέσαι τελος πάντων, θα βγεις. ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 10!

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΡΕ ΑΛΗΘΕΙΑ.

Πάω να κάνω μοντάζ ένα βίντεο, κρασαρει το Premiere.
ΠΑΩ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΩ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ, πέφτει κάτω το πιστολάκι, σπάει, κάνει σαν τουρμπίνα από πυραυλάκατο τώρα.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Τρέμουν τα χέρια μου. Φοράω όλη μέρα ρόμπες. Το δωμάτιο μου είναι κώλος αλλά δεν θέλω να το φτιάξω.

Ο κόσμος με μισεί. Κάποιος μου έριξε κατάρα. Δεν νιώθω καλά.

Δεν είναι καθόλου χιουμοριστικό το κείμενο, αλήθεια, καταρρέω.

Τα κόμματα από πάνω δεν ήθελα να τα βάλω. Μετά από κάθε λέξη ήθελα να βάλω τελεία. ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΕΒΑΖΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. (δεξί κλικ). Οπότε έγραφα κι άλλο.

Και ξέρετε και τι άλλο;;;; Επίσης έχουν χαλάσει τα ηχεία μου.
Επίσης έφαγα τα νύχια μου.

Αφήστε και το άλλο, είμαι 22 χρονών.
22!! ΓΕΡΝΑΩ.
Και ακόμα το πρόβλημα μου είναι ότι μια εκ των 3 γατιών μου, κλάνει πολύ άσχημα και φοβάμαι ότι ίσως να έχει κάποια ανίατη ασθένεια.

Προχθές έφτιαξα γίγαντες. Τους έκανα πολύ καλούς. Δεν γίνεται αυτό να ήταν το highlight της μέρας μου, καταλαβαίνετε;;;



Αχ, θέλει κανείς μήπως να κάνουμε παρέα; Άμα ξυπνάτε νωρίς στείλτε μου μύνημα. ΒΑΣΙΚΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ!!!!!

Ναι δεν γράφεται έτσι το μήνυμα, αλλά δεν μπαίνω στην διαδικασία να πάω να το διορθώσω.
Έτσι το γραψα, έτσι θα μείνει τώρα. (δεξί κλικ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: