.

Ιουνίου 02, 2012

Απορίες.

Ήρθε το καλοκαίρι παιδιά.
Τι χαρά, αγαλίασε η ψυχή μου!!
 Επιτέλους μ' αρέσει που ξυπνάω το πρωί και που βλέπω έξω από το παράθυρό μου! 
Έπειτα από αυτό το μικρο, ασήμαντο, μηδαμινό διάλειμμα που είχα από αυτό το διαδικτυακό ημερολόγιο, επιστρέφω με μια σειρά από ερωτήσεις που έχω μαζέψει στο κεφάλι μου.

1. Πόσο διαρκεί ο τελικός του μπάσκετ??

 Κάθε τρεις και λίγο κάθονται και βλέπουν τελικό, Ολυμπιακό-Παναθηναϊκό και ακόμα κάνεις δεν έχει κερδίσει!



2. Είναι κακό που μ' αρέσει ο συνδυασμός παγωτού καραμέλα-φράουλα που όλοι λένε ότι έχει γεύση εμετό? 

Πωωω θέλω παγωτό τώρα...!



3. Είναι καλύτερο να μαυρίζεις για να σαι σέξι μπομπέτο,  ή να διατηρείς το αρχοντικό, άσπρο, γαλατένιο δέρμα σου?

Επιλέγω το δεύτερο, τυχαια 
και οχι επειδή δεν μπορώ να μαυρίσω.




4. Είμαι ο μόνος άνθρωπος που πιστεύει οτι πρέπει να καταργηθεί η καλοκαιρινή εξεταστική?? 

Kαι που δεν ασχολούμαι μαζί της, με εκνευρίζει!!
Τι δουλειά έχει να υπάρχει Ιούνιο-Ιούλιο, δεν καταλαβαίνω!!
Αυτοί οι μήνες, όπως και όλοι οι υπόλοιποι, αλλά ειδικά αυτοί οι δυο, είναι αφιερωμένοι στο τίποτα ! Ηλιθιαπανεπιστημιαποιοςχρειαζεταιμορφωσηθελωναγινωπωλητριασταειτσεντεμπαρατηστεμεησυχηγαμωτοπια!



5. Καλύτερα τα ολόσωμα ή τα μπικίνια?

Η αλήθεια είναι οτι αν είσαι αυτή δεν σε νοιάζει και πολύ, άλλα κουβέντα να γίνεται.


6. Πως στο διάολο έχουν όλες οι Ελληνίδες σταρ τόσο ωραία σώματα? 

Η Μελέτη-κωλάρα, η Νομικού-κωλάρα, η Μενεγάκη-κωλάρα! 
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΙΛΙΩ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΦΩΤΟΜΟΝΤΕΛΟ! 
Αναθεματισμένο χελο που μου προκαλείς κόμπλεξ!

η Μελέτη είναι αυτή!!! :@


7. Οι γάτες ζεσταίνονται το καλοκαίρι? 

Να πετάξω ενα ποτήρι παγωμένο νερό στις ηλίθιες γάτες μου? 
Δώστε μου το ελεύθερο και θα το κάνω, είμαι πολύ τσαντισμένη μαζί τους.



8. Δώστε μου έναν καλό λόγο που κάποιος δεν θα ήθελε να μάθει τιτσου.

Δεν είναι ερώτηση, αλλά με πνίγει το δίκιο.


9. Είναι λογικό που το καλοκαίρι το μουσικό μου γούστο αλλάζει και μου επιτρέπει να διασκεδάζω με Κοκκίνου, Βανδή και με κλαμποτράδουδα χειρίστης υποστάθμης?

Τώρα που πληκτρολογώ αυτές τις λέξεις, ακούω ΦΛΟ ΡΙΝΤΑ! Το επέλεξα μόνη μου, δεν μου το έβαλε κανείς. ΩΙΜΕ!




10. Τι να ψηφίσω?



11. Μόνο εγώ βλέπω Γιουροβίζιον την σήμερον ημέρα?? 

Κάποτε θυμάμαι όλοι την έβλεπαν!
Τώρα μόνο λεφτά δεν έδωσα στους "φίλους" μου( γιατί αν ήταν πραγματικοί φίλοι θα ερχόντουσαν με χαρά να την δουν) για να την δούμε μαζί και να μην είμαι μια μοναχική γρια με γάτες που την έβλεπε. 
Όπως και έγινε, για την πρώτη μιάμιση ώρα του ΥΠΕΡΘΕΑΜΑΤΟΣ!!
Μετά ήρθαν με βαριά καρδιά, αφού πρώτα είχα πάρει περίπου 50 τηλέφωνα.
Απαράδεκτο!





12. ΠΟΙΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΜΟΔΑ ΜΕ ΤΑ ΦΛΟΥΟ??

ΠΟΝΑΝΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!! ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΣΑΙΚΕΝΤΕΛΟΥΣ ΤΟ '90!!
ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ!
 ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΡΣΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΔΩ!



13. Δεν νιώθετε μεγάλη χαρά όταν ανακαλύπτετε μια καινούρια μπάντα, ή τραγουδίστρια-στη?? 

Γαμώ είναι! 
Έλα πες το!
 Πες το.
Πες το.
Πες το.



14. Πες το.



15. Δεν είναι πολύ ωραίο που νυχτώνει αργά? 

Κοίτα τώρα ,
 είναι 7 και τέταρτο και έχει ήλιο
Ααααχ τι ωραία που είναι η εξοχή. 
Δεν ξέρω τι λέω. 






Σοου Λονγκ Σακερς

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

mia kai exei -0- sxolia as sxoliasw to teleytaio alla kai tis kalokairines epiloges mousikhs pou einai xalia!!! filia