.

Ιανουαρίου 08, 2013

ΑΙ ΓΟΥΙΣ!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013!! ΓΙΟΥΧΟΥΧΟΥ!!

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι.  Να έχετε κάνει τα new year's resolutions σας και να έχετε αρχίσει να τα πραγματοποιείτε.  Να θέλετε να γίνετε πιο καλοί άνθρωποι και μιας που δεν πεθάναμε τελικά  να μάθετε να μην ακούτε κάθε μαλακιά που διαδίδει κάποιος ψυχοπαθής από το Αμέρικααα!!

Όσο για μένα θέτω σαν στόχο να ασχοληθώ πιο πολύ με αυτό το βλογκι και να έχω πιο πολύ πρόγραμμα στην ζωή μου. Επίσης θέλω να αρχίσω να πηγαίνω
 γυμναστήριο ξανά,
να δώσω επιτέλους μια εξεταστική σαν παιδί και εγώ,
να πάω ένα ταξίδι και να κατασκευάσω κάτι με πολύ χρυσόσκονη.
Σε πρώτη φάση έφτιαξα αυτό:
το οποίο προφανώς δεν πέτυχε καθόλου
 και αυτό:
έβαλα λίγο glam στην μίζερη ζωή τους.

Ακόμα επιθυμώ να βρω δουλειά ή ακόμα καλύτερα να κερδίσω το Τζόκερ ή να βγάλω κάτι εκτός από 50λεπτα στο ΚΙΝΟ. Θα είμαι τόσο τελεία αν έχω λεφτά. Δώρα που θα πάρω!!!  Άστα μην στα λέω και ζηλέψεις τους φίλους μου. Θα ντύσω και τις γάτες. Θα πάρω και μια άτριχη, έτσι για το καλό!



Επειδή το ξέρω ότι θα μου το ζητήσετε πάλι μετά από αυτή την φωτογραφία  υπόσχομαι μέσα στο 2013 να δρομολογήσω και αυτά τα μαθήματα photoshop που σας έχω υποσχεθεί.


Επίσης επειδή μέσα στην ανασκόπηση του περασμένου χρόνου συνειδητοποίησα ότι
είμαι άχρηστη σχεδόν στα πάντα a.k.a δεν μπορώ να ζωγραφίσω, δεν μπορώ να κάνω κανένα άθλημα,
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν μπορώ να τραγουδήσω και δεν μπορώ να χορέψω πολύ καλά,
αποφάσισα να ξεκινήσω βιολί. Κάτι απλό βρε αδελφέ, έτσι να περάσω την ώρα μου. 

(ναι αυτή είμαι εγώ πέρσι τις απόκριες.)
Άσχετο αλλά είναι απόκριες ή αποκριές?


Και τώρα που είπα απόκριες, φέτος θέλω να ντυθώ νεράιδα της νύχτας γιατί ποτέ δεν έχω ντυθεί κάτι τέτοιο και όταν ήμουν μικρή ντυνόμουν πειρατής και μέλισσα!


Επιθυμώ επίσης να παραμείνουν για πάντα
χριστουγεννιάτικα φωτάκια στο δωμάτιο μου.
Έχω ήδη ξεκινήσει πόλεμο και σκοπεύω να τα καταφέρω.


WE CAN DO IT!
  

Ακόμα θέλω να θυμάμαι να ανάβω τα κεράκια μου πιο συχνά και να αγοράσω ένα αρωματικό χώρου για να μυρίζει λουλούδια και ζάχαρη το δωμάτιο μου.


Ορίστε να, τα άναψα. Τόσο αληθινή γαμώτι μου!!



Τέλος θέλω να πάω στο READING FESTIVAL φέτος!  ΘΕΟΙ ακούστε με! Δεν θα ανεχτώ για πολύ ακόμα να με κρατάτε μακριά από την Μέκκα μου. Βρείτε τα εκεί πάνω και αφήστε με να πάω. ΤΕΛΟΣ! Υπήρξα πολύ επιεικής τόσο καιρό!!
Θέλω να αφήσω τα νύχια μου να μακρύνουν .
Θέλω να μην αγχώνομαι τόσο πολύ.
Θέλω να γελάω και λίγο πιο πολύ. 
Αυτά.
Δεν πιστεύω να σας κούρασα  Δεν ζητάω πολλά!( όλα αυτά που μου λες στο σκοτάδι να τα πεις μια φορά με το φως το πρωί κι ένα χάδι) . Πάντα τα  λέω αυτά μαζί... Όπως και όταν λέω ήξερε έναν τύπο (που 'ξερε έναν τύπο, που 'ξερε έναν τύπο , που 'ξερε έναν τύπο........) αχαχαχααχ! ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!

Τρελή τελείως .
Ωραία.
Καλή αρχή!



BAM!


MUAHHAHAHA!