.

Φεβρουαρίου 01, 2013

ΣΟΟΥ (ΜΠΟΡΝΤ)




Και άμα βαριέμαι την εξεταστική τι πρέπει να κάνω??
Το μυαλό μου αρνείται να ανοίξει για να δεχτεί νέα πράγματα πιο πολύ από αυτές τις πλαστικές συσκευασίες στα media markt!
Δύσκολη φάση.
Κολίλα θα έλεγε κανείς.
Για αυτόν τον λόγο ακούω One Direction,που είναι χαρούμενοι και γλυκούλιδες.
Όλα είναι πιο διασκεδαστικά από το διάβασμα.
Ακόμα και το καθάρισμα.
Ή το κολύμπι.
Ή το ίντερνετ.
Ακόμα καλύτερη απ όλα όμως είναι η βόλτα.
Με λιακάδα.
Και πουλιά.
Όχι καλέ αυτά που φανταστήκατε.
Αυτά που έχουν τα αγόρια.
Σας μπέρδεψα.
Μαιντφακ.
Όχι εννοώ τα κανονικά πουλιά στον ουρανό.
Που κάνουν τσιρ τσιρ.
Αυτά μου έχουν λείψει βασικά.
Και η άνοιξη. Και το καλοκαίρι.
Και ίσως η θάλασσα παρόλο που είμαι κομπλεξάρα και δεν μ'αρέσει να φοράω μαγιό.

Ο τζιζας ιφ γιου εξιστ σειβ μι φρομ μαι μιζερι.
Θέλω να γράψω ένα βιβλίο.
Είμαι τόσο σοφή και πρέπει να μοιραστώ το χάρισμα.
Και βασικά θέλω να βρω έναν τρόπο να πλουτίσω και να γίνω διάσημη που να μην προϋποθέτει το να τελειώσω την σχολή .
Την βαριέμαι αυτή την γαμωσχολή του σατανά.
Και όλο μπερδεύω τα γράμματα στο πληκτρολόγιο και γράφω σψολη και γελάω από μέσα μου και λέω  "ΧΑ! ΝΑΙ ΨΟΛΗ! ΜΙΑ ΒΡΙΣΙΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ!". Ακόμα και τα δάχτυλα μου ξερνάνε οργή.


Έχω να βγω από το σπίτι 10 μέρες . Νομίζω πως όταν βγω πια,
 οι άνθρωποι θα τηλεμεταφέρονται και θα έχουμε καταφέρει να καταλαβαίνουμε τι λένε τα ζώα (οι δυο μου ευχές για το μέλλον) .
Απ οτι είδα σήμερα είχε ήλιο. Έρχεται η άνοιξη (ελπίζω).
Αχ άνοιξη...  Ωραία εποχή. Αν εξαιρέσεις την γύρη και τις κάμπιες.  Ποοο κάμπιες!
Το χειρότερο ζώο. Και δεν με νοιάζει αν από αυτές βγαίνουν οι πεταλούδες.
Ποτέ δεν είχα αυτή την μαγική στιγμή με μια πεταλούδα που θα κάτσει στο χέρι μου. EAT SHIT BUTTERFLIES! 
Και ζουν και μια μέρα μόνο. Τι να πρωτοκάνεις σε μια μέρα?
Μούφα ζώα. Πάρε μια γάτα καλύτερα.
Μια τέτοια γάτα..






Yeah, we'll be doing what we do
Just pretending that we're cool
And we know it too.
Εξαιρετικοί στίχοι. Όσο βαθείς θέλω να ναι! Γιατί αποφάσισα οτι βαριέμαι τα βαθυστόχαστα λόγια. 
Και με κουράζουν κιόλας να σου πω την μαύρη μου αλήθεια.
Και επίσης ποτέ δεν μου άρεσαν τα ποιήματα και οι παραβολές.
Και οι πλάκες της πρωταπριλιάς. 
Άσχετο. 
Αλλά πάντα με εκνεύριζαν.


Έρχονται και οι απόκριες κάπου τώρα.
Πότε είναι? Δεν ξέρω.
Τέλος πάντων (όποιος ήξερε οτι είναι δυο λέξεις και όχι τελοσπαντων να σηκώσει το χέρι και να υμνήσει την σβαστιγγα του grammar nazi του!) βρήκα την στολή μου.


Θα ντυθώ Arwen από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών!!
Εντάξει δεν είναι βασίλισσα της νύχτας,  αλλά είναι της νύστας τόσο αργά που μιλάει!
Χάχα καλό ε?
Χριστέ μου είμαι όντως καιρό μέσα στο σπίτι.
Θα ντυθώ τέτοια λοιπόν γιατί πάντα μ άρεσε και είπα  "ε, δεν πάει και το παλιάμπελο;" Έτσι ακριβώς τα είπα! Έτσι ακριβώς! 


Ναι ήταν μια αφόρητη βλακεία αυτό το ποστ. Το ξέρω. Βαριέμαι ακόμα. 


ΤΖΙΤΖΙ ΚΙΟΥΚΙΟΥ ΜΠΑΙΜΠΑΙ!