.

Οκτωβρίου 07, 2013

THROW OR KEEP?

Καλημέρα φίλοι μου και καλώς ήρθατε στο καινούργιο παιχνίδι του pilliver.
Μετά την αναπάντεχη, απίστευτη και απρόσμενη επιτυχία των Hate Diaries σας παρουσιάζω το: THROW OR KEEP?
Ένα παιχνίδι εμπνευσμένο από τον θησαυρισμό,
που πλήττει το ανθρώπινο είδος τα τελευταία χρόνια,
που η καταναλωτική μανία έχει μπει δυναμικά στις ζωές μας.
Γυναίκα ούσα, έχω και ένα προβάδισμα,
καθώς το να μην πετάω τίποτα
(και το να αγοράζω κουτάκια τα οποία δεν έχω να γεμίσω με τίποτα)

είναι γραμμένο στο DNA μου.





Παρουσιαστής: Γιώργος Λιάγκας.
                                              

" Πρώτη παίκτρια η Δάφνη Μπόμπα,
φιλόδοξη δημοσιογράφος και μεγάλη γατόφιλη.
Κάποιοι έχουν χαρακτηρίσει αυτήν την περιγραφή, συνοπτικά ως γεροντοκόρη.
Έχοντας αυτό κατά νου, δεν θα αναγκαστεί να πετάξει πολλά πράγματα γιατί το να έχει ένα σπίτι γεμάτο άχρηστα αντικείμενα είναι το thing της.
Ένα μεγάλο χειροκρότημα για την Δααααααφνη Μποομπαα"

TANTAAAAAAAN 

"Καλησπέρα σας κύριε Γιώργο και συγχαρητήρια για την εκπομπή σας.
Η κυρία Φαίη είναι καλά;
Θα χωρίσετε τελικά;;
Έχετε πολύ εκνευριστική φωνή.
Πως σας αντέχει αναρωτιέμαι, κάθε μέρα που βλέπω το πρωινό σας."

"Χαχα.
Χαχα.
Ευχαριστούμε πολύ Δάφνη Μπόμπα για τα καλά σου λόγια,
αλλά τώρα ας περάσουμε στο γιατί είσαι εδώ.
Έχεις πολλά άχρηστα πράγματα στο σπίτι σου και θες την βοήθειά μας για να ξεφορτωθείς μερικά απο αυτά;;"

"Ακριβώς κύριε Λιάγκα μας.
Δυστυχώς δεν πετάω ποτέ τίποτα."

"Μην μου ανησυχείτε καθόλου.


Σήμερα θα τα πετάξουμε ΟΛΑΑΑΑ"

TANTAAAAAAAN 


" Πάμε να παίξουμε KEEP OR THROW!
Τι έχεις φέρει σήμερα μαζί σου;"


" Σήμερα έχω φέρει πέντε αντικείμενα μαζί μου.
Το πρώτο είναι ένα βαζάκι πολύ μικρό για να βάλεις οτιδήποτε μεγαλύτερο από μακαρόνι μέσα.

Δεν γνωρίζω πως βρέθηκε στην κατοχή μου και σίγουρα δεν το έχω διαλέξει με οποιονδήποτε τρόπο.






Στον πάτο αναγράφεται το: " ΙΚΑΡΟΣ ΡΟΔΟΣ".
Δεν έχω πάει ποτέ εκεί.
Είμαι σίγουρη όμως ότι είναι πολύ ωραία.
Επίσης, ίσως να ανήκει σε κάποιον γνωστό μου που το ξέχασε κάποια στιγμή σπίτι μου και θα το αναζητήσει.
Ακόμα, δεν έχει σπάσει, ούτε είναι χαλασμένο, επομένως δεν το πέταξα ποτέ.
Όλοι σας στο Πλατό αυτή τη στιγμή φωνάζετε < THROW THROW THROW>.
Θα πρέπει να το σκεφτώ.."


"Θαυμάσια.
Αυτό το αντικείμενο είναι πραγματικά άχρηστο.
Αναρωτιέμαι πως δεν το έχεις πετάξει από την πρώτη στιγμή που το είδες!"

"Στην αρχή είχα βάλει ένα μικρό λουλουδάκι μέσα, αλλά το έχασα"

"Χριστέ μου!
Επόμενο αντικείμενο"


" Στην συνέχεια σας έχω φέρει μια συσκευασία πούδρας.



Αυτή την πούδρα την αγόρασα όταν πρωτάρχισα να βάφομαι.
Δηλαδή πριν από περίπου 7 χρόνια.
Ήταν λάθος χρώμα και βρώμαγε τόσο άσχημα που με έπιανε πονοκέφαλος.
Την πέταξα στο πάτωμα και έσπασε.
Και έκτοτε έχει μείνει στο δωμάτιο μου.
Έχει επιβιώσει απείρους γενικούς καθαρισμούς και είναι ακόμα εκεί.
Κάποιοι θα με πείτε τρελή, 
αλλά έχω αρχίσει να  πιστεύω ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ζωή μου.
Σταματήστε να μου φωνάζετε THROW τόσο επιθετικά!
Κομπάρσοι είστε! 
Εγώ είμαι η σταρ!
Σταμάτα εσύ!
Σε βλέπω!
Θα τα πούμε μετά!"

" Ωραίαααα...
Ποιος ήταν υπεύθυνος κάστινγκ;;"

" Το επόμενο αντικείμενο που έφερα κύριε Λιάγκα μας είναι αυτό: 


Μπορεί να μην σας γεμίζει το μάτι.
Αυτή είναι μια χρησιμοποιημένη και τελειωμένη συσκευασία μάσκας προσώπου.
Δεν ξέρω γιατί την έχω κρατήσει.
Πιθανότατα έμεινα ευχαριστημένη και ήθελα να την θυμάμαι."

"Νόμιζα ότι το κονσεπτ ήταν να αποχωριστείτε αντικείμενα κάποιας αξίας.
Αν ήταν έτσι θα άδειαζα και εγώ το καλάθι της τουαλέτας και θα ερχόμουν.
Τέλος πάντων.
Ωραία μέχρι στιγμής.
Νομίζω ότι έχετε αρχίσει να συνειδητοποιείτε και εσείς γιατί είναι περίεργο το ότι κρατάτε όλα αυτά τα παλιά πράγματα."

"Ναι μπορείτε να το πείτε και έτσι.
Αυτό το ποτηράκι του καφέ που ήπιατε το θέλετε;
Μην το πετάξουμε, αμαρτία είναι."

"Στο επόμενο αντικείμενο"

" Το επόμενο αντικείμενο που έχω φέρει είναι μια αλυσίδα για την μέση στην άκρη της οποίας κρέμεται μια καρδούλα.



Κομμάτι-αντίκα εξαιρετικής αισθητικής.
Το αγόρασα λογικά όταν πήγαινα έκτη δημοτικού
Την στιλιστική φάση που επέτρεπε την χρήση αλυσίδας για την μέση πρέπει να την ξεπέρασα κάπου μέσα στην ίδια χρονιά.
Έκτοτε αυτή η αλυσίδα σέρνεται από εδώ κι από κει χωρίς αιτία.
Παρόλα αυτά όπως λέει και η μαμά μου, η μόδα κάνει κύκλους.
Μπορεί μια μέρα να ξαναθέλω να βάλω αλυσίδα στην μέση..."

"Ειλικρινά ελπίζω να μην γίνει αυτό.
Περνάμε και στο τελευταίο αντικείμενο;;"

"Φυσικά!
Το τελευταίο αντικείμενο που έχω φέρει είναι μεγάλης συναισθηματικής αξίας 
και θα δυσκολευτώ πολύ να το αποχωριστώ."



" Παναγιά μου!
Τι είναι αυτά;;;!"

" Αυτά κύριε Λιάγκα μας, 
είναι εγώ και ο αδελφός μου.
Αυτή είναι μια ιδιαιτέρα άσχημη φωτογραφία από την παιδική μου ηλικία.
Τότε είχα ακόμα την κακή συνήθεια να κόβω μονή μου τις αφέλειες μου.
Και δεν ήμουν και πολύ όμορφο κοριτσάκι.
Γενικά ήταν όλα εναντίον μου.
Επίσης η κορνιζά είναι απαίσια.
Αλλά την κρατάω για να μου θυμίζει τι προσπαθώ να αποφύγω.
Δεν θέλω να ξαναμοιάσω με αυτό το κοριτσάκι.
Καταλαβαίνετε;;"

" Δυστυχώς ναι.
Ήσασταν πραγματικά άσχημο κοριτσάκι.
Ο αδελφός σας όμως μοιάζει κανονικός.
Παράξενο.
Ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα όμως.
Τελείωσαν τα αντικείμενα που μας φέρατε.
Νιώθετε καλύτερα και έτοιμη να THROW OR KEEEEP;;;"

" Αχ σας παρακαλώ μην φωνάζετε έτσι απότομα,
τρομάζω.
Ναι έχω πάρει την απόφαση μου.
Θα τα πετάξω όλα!"

" Η παίκτρια Δαααφνη Μπόμπα αποφάσισε να προβεί στο Ultimate THROW!
Εμπρός λοιπόν.
Πέτα όλα αυτά τα σκουπίδια και μαζί ένα κομμάτι του παλιού σου εαυτού.
Προχώρα μπροστά!"

"Το κάνω! Το κάνω!!"



"Μπράβο Δάφνη! 
Πως νιώθεις"

"Νιώθω υπέροχα!
Σας ευχαριστώ που με βοηθήσατε να προχωρήσω στην ζωή μου ένα βήμα πιο μπροστά.
Την επόμενη βδομάδα θα αδειάσω άλλο ένα ράφι της βιβλιοθήκης μου!"

"Ααα πολύ ωραία!
Θα σας περιμένουμε!

Και όλοι εσείς που μας παρακολουθείτε:
Κοιτάξτε γύρω σας.
Τι δεν σας χρειάζεται;
Πετάξτε το!
Η Δάφνη έγινε καλύτερος άνθρωπος.
Ώρα να γίνετε και εσείς!
Καλό βράδυ!"

1 σχόλιο:

Μαν είπε...

τελειο! πάντα τέτοια να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας!