.

Δεκεμβρίου 22, 2013

Ούτε που ξέρω.

Έχετε βρεθεί ποτέ στην δυσάρεστη κατάσταση του να ψάχνετε ένα τραγούδι, το οποίο να μην έχετε ιδέα πως λέγεται, να μην μπορείτε να θυμηθείτε τα λόγια και να μην μπορείτε να το βρείτε πουθενά;
Ναι;
Και εγώ στην ίδια κατάσταση βρίσκομαι!
Και έχω εκνευριστεί πολύ.
Κάποτε είχα κινητό με shazam για αυτές τις δουλειές.
Αλλά καταστράφηκε.
Παλιές καλές εποχές.
Τώρα παντόφλα!
Κατάλαβες Μπόμπα μου;
Κατάλαβα να λες!

Τέλος πάντων άλλο ήθελα να πω.
Βασικά γενικά τα νέα μου να σας πω.

Γιατί ξερώ ότι καίγεστε και εντάξει δεν μπορώ να σας κρατάω στο περίμενε.
Άνοιξε η σκατοσχόλη!
Είχε δεν είχε,  το 'κανε το θαύμα της!
Από το πουθενά, εκεί που όλα κυλούσαν ομαλά και ωραία.
Είχα την δουλειά, είχα τα ιταλικά, είχα (μηνγελασεικανειςσαςεφαγα) την γυμναστική μου και να σου τώρα, από το πουθενά, σχολή!
Είμαι παρά πολύ μπερδεμένη, δεν καταλαβαίνω τίποτα, κάτι για μαθήματα επιλογής διαβάζω αλλά δεν ξερώ τι σημαίνουν.
Είμαι σίγουρη ότι στο τέλος θα διαλέξω τα μαθήματα επιλογής που μου αρέσουν σαν τίτλοι και θα ειμαι μόνη μου εκεί μέσα!
Είπα σήμερα να πάω, αλλά στάλθηκα κατώτερη των περιστάσεων, με νίκησε ο ύπνος και η ζεστασιά και ότι άργησα να σηκωθώ και δεν μπορώ να τρέχω τα πρωινά.
Δεν πρέπει να έχασα και πολλά.
Προχθές ανοίξαμε και μεθαύριο κλείνουμε.
Τι θα προλάβουνε να πούνε σε αυτό το διάστημα;

Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι που θα ήθελα να καταλαβαίνω από πολιτική και κίνητρα, για να μπορέσει να χωρέσει στο κεφάλι μου το γιατί θέλουν τόσο παθιασμένα να σώσουν αυτό το εξάμηνο!
Γιατί θέλουν τόσο πολύ να κάνουν μαθήματα μέχρι τα τέλη Ιουλίου;
Οικογένειες δεν έχουν αυτοί;
Νέοι δεν ήτανε ποτέ;;
Παιδιά δεν έχουνε;
ε;
ΕΕΕΕΕΕ;
ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ;


Ένα δάκρυ κυλάει και προχωράω στο παρασύνθημα.


Είδα τον Συνήγορο.
Μάπα το καρπούζι, ή πάλι κάτι δεν κατάλαβα.
Βλέπεις το καστ της χιλιετίας και λες πάω να δω κάτι καλό.
Αμ δε.
Εγώ προσωπικά έφυγα με πολλά ερωτηματικά από εκεί μέσα.
Και όχι τα καλά ερωτηματικά.
Τα ερωτηματικά που σημαίνουν :"Τι; ΕΕεεε, τι; Τι; Γιατί; Τι;".
Τέλος πάντων το προσπερνάω και αυτό γιατί στο Κοσμοπολις έχουν νάτσος Ντορίτος, τα οποία ανακάλυψα ότι καμιά φορά μου αρέσουν, οπότε έτρωγα όλη την ώρα και πέρασα καλά.


Και μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν έχω τίποτα συνταρακτικό να διηγηθώ.
Εντάξει την προάλλες είχα την μηνιαία μου μέρα γκαντεμιάς οπού όλα πάνε στραβά αλλά, παει πέρασε.
Ήταν αρκετά ήπια.
Απλά πήγα σε μια τράπεζα που έχει κλείσει και μετά πήγα στην σωστή και εννοείται ότι έτυχα στον καινούργιο και έκανε 2 ώρες να μου βγάλει μια κάρτα και μετά πήγα στα ΕΛΤΑ να παραλάβω ένα δέμα το οποίο τελικά ήταν σε άλλα ΕΛΤΑ που ήταν μακριά και τα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι ο κούριερ δεν θα το ξαναπάρει οπότε πρέπει να πάω να το πάρω από εκεί και πήγα και μου λένε ότι το έχει ο κούριερ μαζί του και όταν ήρθα σπίτι το δέμα ήταν εδώ.
Αυτό.
Έχω περάσει και χειροτέρα.


Έχετε σκεφτεί ποτέ πια είναι η αγαπημένη σας λέξη;
Νομίζω ότι η δικιά μου αγαπημένη λέξη είναι εντάξει.
Και η χειρότερη είναι πόδι.
Και ρώγα.


Αι αμ σοου μπορντ.
Μπιγιοντ μπορντ!
Αι γουονα νται!
ΤΖΙΙΙΙΖΟΥΣ!

Και επίσης ο Brian επέστρεψε στο Family Guy, οπότε συγκρατήστε την οργή σας.
Λες και το παρακολουθεί κανείς αυτό!

Για την φάση γκρινιάζετε όλοι!
Αντε!

SO LONG!

Δεν υπάρχουν σχόλια: