.

Απριλίου 30, 2014

Ερωτεύτηκα τον Jimmy Fallon

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Αναχωρώ δια τας Αμερικάς, καθώτι γνώρισα τον έρωτα στο πρόσωπο του Ted Mosby  Jimmy Fallon.

Μπορεί να μην σας γεμίζει το μάτι, αλλά μετά την παρακολούθηση αυτού του βίντεο (μαζί με το υπόλοιπο του πλυθησμού του ίντερνετ απ' ότι φαίνεται), 


απεφάνθην ότι είναι η real life version του Ted Mosby, απο το How I met Your Mother, για τον οποίο έτρεφα ανέκαθεν ευγενικά συναισθήματα.


Για λίγες στιγμές έθρεψα την ελπίδα ότι ήμουν η μοναδική που είδε την ομοιότητα, αλλά μετά από λίγο, κατάλαβα ότι το ίντερνετ με είχε προλάβει για ακόμα μια φορά. Δεν στενοχωρήθηκα. Λίγοι νιώθουν για τον Ted και την εξυπνακίστικη awkward συμπεριφορά του, όπως εγώ. 

Επομένως οδηγήθηκα σε έναν μαραθώνιο google search και βιντεακίων, σχετικά με το νέο μου crush. Αγνόησα ότι η πρώτη επιλογή του Google όταν γράφεις το όνομα του είναι: Jimmy Fallon is a Jerk και ότι είναι παντρεμένος 

Σιγά την γκόμενα


και ξεκίνησα να ψάχνω την ζωή του. Καλός τυπάκος, λίγο τον κράξανε γιατί πήρε την εκπομπή από τον σαγόνια τον Jay Leno

Μα είναι σαγόνι αυτό για καριέρα στην τηλεόραση, χρυσέ μου;
Αλλά κατά τ' άλλα θα τον χαρακτήριζα αρεστό στο κοινό του. Επίσης είναι πολύ κάλος στην δουλειά του και πιστεύω ότι στο σπίτι του βάζει Lil Wayne και χορεύει! Κάτι το οποίο κατα σύμπτωση, κάνω και εγώ.


Επομένως θα τα περνάγαμε φίνα και μπορεί να με βοηθούσε και εμένα κατί τις στην καριέρα μου. Ίσως να με γνωρίσει με την Ellen, να της πάρω την εκπομπή, ας πούμε. 


Κατά τ' άλλα, τώρα τελευταία δεν έχει συμβεί τίποτα τρομερό. 
Μου αρέσει πολύ η μυρωδιά των φρεσκοπλυμένων ρούχων, το συνειδητοποίησα τώρα.
Επίσης θέλω να πάω στην θάλασσα.
Και έχω γράψει 800 λέξεις για την ταινία Mean Girls, τις οποίες πρόκειται να δημοσιεύσω σε ένα διαδικτυακό περιοδικό που σήμερα ανέβαζε άρθα για την δουλεία και τα ναρκωτικά. 
Cool.

Αυτά από εμένα. Χάρηκα που τα είπαμε. Στείλτε μου τι θέλετε να σας φέρω απο την Αμερική.




Δεν υπάρχουν σχόλια: